lørdag 20. mars 2010

Jeg har kjøpt meg rockering, og jeg elsker den!!
Så morsom trening er det lenge siden jeg har vært med på.
Jeg elsker alternativ trening som jeg kan utføre hvor jeg vil jeg vil, og da er denne ringen et godt alternativ.
Jeg gleder meg til å ta den med på jobb, og rocke i vei med barna.
De kommer jo til å syntes det er like gøy som meg tenker jeg :)
Men jeg har lest en anbefaling med å bruke den bare noe minutter den første gangen og øke litt og litt for å venne kroppen til aktiviteten.
Overdreven bruk i starten kan visst føre til blåmerker, og VELDIG støl kropp.
Så for å klare å la ringen ligge i fred må jeg bare komme meg ut av huset.
Jeg har funnet meg en kjempeflott rute på 1 time jeg har gått flere ganger denne uken, så jeg får vel knyte på meg joggeskoene.
Nå gleder jeg meg veldig til våren kommer så jeg kan begynne med orientering og svømming i nærmiljøet :)
Sjekk ut denne siden, og bli inspirert til å rocke du også:

Hjertlig hilsen

1 kommentarer:

Unknown sa...

Sånn vill jrg ha ååååååååååååååå

Related Posts with Thumbnails