lørdag 20. mars 2010

Se på denne nydelige påskeharen!!
Jeg har stått og titten på den noen ganger på Plantasjen, men syntes det har blitt litt mye å betale 299,- for en "blomsterpotte".
For det er jo det det er. 1 meter høy kanin som holder en blomsterpotte.
Så hender det jeg bare må fortelle Lasse om alt det fine jeg finner.
Og det jo ingen dum idé, for her om dagen kom han hjem med denne og sier "er det denne du syntes var så fin" med et lurt smil :)
Jeg gleder meg til neste helg, for da skal jeg pynte til påske.
Da skal denne herlig haren få påskeliljer i bøtta si, og få en fin plass utenfor ingangsdøren.
For jada, jeg er overbevist om at sommeren er rett rundt hjørnet og at blomstene fiiiint klarer seg ute nå :)
Hjertlig hilsen



3 kommentarer:

Unknown sa...

Så søt den er :-)du er heldig du!

Affugter sa...

Must say that you have a good thing going on here. You are doing some of the best niche content for this. Great.

chaussures mbt karani sa...

bon site et je reviendrai la prochaine fois.

Related Posts with Thumbnails