mandag 22. mars 2010

I dag fristet det ikke særlig mye å gå ut..
Jeg var kald, og himmelen var grå.
Det var da jeg kom den geniale idéen:
SVØMMEHALLEN!!
Jeg bor jo 10 minutters kjøretur fra Stoppen, men har likevel ikke vært der på flere år.
Det var så herlig å få tint opp den kalde kroppen i den varme hallen.
Også er det jo en utrolig behagelig måte å trene på :)
Jeg skal helt klart dit ofte fremover!!
~*~
Tusen takk til Daniel som slapp meg inn gratis, og lot meg komme inn i "vaktboden" for å sjekke ut folkemengden ;)
~*~
~~*~~
Hjertlig hilsen



5 kommentarer:

stine sa...

Hei tante lompe!
jeg vil gjerne være med deg i svømmehallen en dag :) mamma vil nemlig ikke ta meg med, for hun føler seg ikke helt vel i bikini enda :)
Stor klem fra Tobias

russiske kvinner sa...

Bra idé! Kult!

dannebrogsflag sa...

Its a real art to grow the bees. You need to be real pro on this.!

chaussures mbt kafala sa...

bon site et je reviendrai la prochaine fois.

Bente sa...

Svømmehallen er et kjekt sted når værgudene streiker:)Skal snart at en tur selv sammen med barna.

Related Posts with Thumbnails