fredag 11. desember 2009

Et kjært julehus

Her ser dere det kjæreste jeg eier når det kommer til julepynt.
Det er en nydelig lite hus som spiller en melodi som treffer meg rett i hjerterota!!
Jeg fikk arve den etter oldemor gikk bort, og jeg kan enda huske den sto i stuen hennes.
Allerde som liten jente var jeg facinert av dette julehuset.
Jeg likte alle de fine paljetene og det at man tydelig kan se at den er laget for hånd.
Mang en gang satt jeg og koste meg med denne når familieselkapene ble for lange og kjedelige.
Dette er en kjær eiendel jeg tar ekstra godt vare på, og hvert år når jeg tar den frem og den spiller sin kjente melodi kjenner jeg en tåre i øyekroken <3

1 kommentarer:

Unknown sa...

Så søt du er...nå kjenner jeg også en tåre i øyekroken når du forteller hvor kjert det huset er for deg.koslig og ha sånne minner. En stor førjulsklem fra meg. Glad i deg jeg.

Related Posts with Thumbnails