fredag 11. desember 2009

Den siste uken..

..har bestått av enormt mye jobbing.
For jeg jeg har ikke bare vikariert på småbarnsavdelingen, men jeg har også jobben en del overtid på hos de største også.
Og sånn midt oppi det hele har jeg slitt med ORDENTLIG hodepine, vonde bihuler og vondt i øynene.
Det hele henger sammen på en mystisk måte, men heldigvis sklei det hele forbi i løpet av dagen i dag. Jeg tror det hjalp å frotse lussekatter og få 143 gode koser av mange, herlige barn.
Jeg elsker jobben min <3
Den sliter meg litt ut til tider, men det er også den som bygger meg opp igjen :)

Men det har heldigvis ikke bare vært jobbing og vondter denne uken.
Huset har blitt pyntet til jul, jeg har bakt en del julekaker og medisterkakene er stekt og klare for middager gjennom hele julen :)
Både Lasse og jeg har vært mye slitne denne uken, noe som har resultert i masse hjemmekos.
Det har vel gått med noen 100 telys, noen kilo med ved og x antall kroner til nydelige middager :)
Men vi har kost oss, og funnet frem ny energi.
Og det passer utmerket fint, for vi har enda ikke begynt med julegaver!!! =O
Jeg jobber fra 11 - 20 i morgen.
Skal pyntejuletre og lage ferdig adventskalenderen til Lasse på søndag.
Jobbe fra 8:30 - 16 på mandag og vaske et fjell med klær.
På tirsdag skal jeg pakke og legge meg TIDELIG, før vi reiser til Gardermoen kl.03:30 natt til onsdag.
Så når skal vi egentlig få tid til å handle gaver?
Tror vi skal ta frem saks og lim og satse på de gode, gamle gavene vi lagde som yngre.
Mamma sa jo at hun satt så utrolig stor pris på dem!! Hihii..

Men nå må jeg nesten tilbake til kveldens tidsfordriv..
Ligger nemlig i godstolen med en kald øl i hånden og ser på Nobel fredspriskonsert.
Og snart går turen ned for en laaang dusj og lakking av negler forran peisen.
Mmmm... Jeanette-tid <3
Lasse har nemlig dratt til en kompis ;)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails