onsdag 18. november 2009

Jeanette-tid


Lasse jobber ekstra i dag, og jeg nyter stillheten i huset.
Etter å ha fyrt opp i peisen og spist middag tok jeg meg en laaang dusj.
Dere vet en sånn lang, varm dusj hvor du blir rød som en hummer og får badehud i hendene.. Mmmm.. Det beste jeg vet!!
Jeg fikk renset huden godt, og smurt inn hele kroppen med fuktighetskrem.
Nå er det så varmt i huset at det føles ut som en ordentlig varm sommerdag.
Deilig og avslappende :)
Jeg har laget meg en deilig smoothie av ananas, mango, banan og appelsinjuice, kjøpt meg I Form og nå skal jeg synke godt ned i go`stolen.
Nå skal jeg suge til meg inspirasjon til en sunnere og bedre liv, før jeg kryper under dyna før kl.22.

Å unne meg selv Jeanette-tid er noe jeg ikke kan leve uten.
Det gir meg et pustehull i hverdagen, og fyller meg opp med ny energi.
Så i morgen er jeg klar for noen hektiske dager igjen :)

Hva gjør dere for dere selv for å holde humøret og energien vedlike?

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails