onsdag 25. november 2009

21 dager igjen til sol og varme

Ja, for 16.desember reiser jeg til Puerto Rico på Grand Canaria sammen med pappa og Eva :)
Jeg har jo helt glemt å fortelle at pappa var så snill og spanderte en tur på meg i august!!
Jeg har virkelig fått kjenne høstdepresjonen på kroppen, så det skal blir godt å føle sol og varme.
Pappa og Eva blir i 2 uker, men selv har jeg valgt å reise hjem etter en uke for å feire jul med Lasse.
Jeg har vært i Puerto Rico før, så jeg kjenner at jeg ikke har noe behov for å oppleve så mye nytt.
Nå ser jeg bare frem til å ligge på en bademadrass med en deilig drink mens jeg suger til meg varme og d-vitaminer.
Så jeg ser for meg én uke med KUN bading, soling, spennende bøker, deilige middager og shopping. DIGG!!
Bildet dere ser her er fra jula for 2 år siden. Da var pappa og jeg på Teneriffe :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails