lørdag 24. oktober 2009

Tele2 er herved tilgitt

Jeg har tidligere skrevet et innlegg om en mobil jeg bestillte i august.
En telefon som aldri kom.
Jeg har har aldri opplevd makan til dårlig service, og denne saken har holdt på i 2 måneder.
Til slutt henvendte jeg meg direkte til sjefen i Tele2, og dermed ble det andre boller.
Han ble helt sjokkert over historien min stakkar, og lovet å gjøre det godt igjen.
Og det må jeg si han har klart :)
De annulerte de to regningene jeg har fått siden jeg opprettet abonnementet i august, og sendte meg en mobil..-GRATIS!!
Det er klart at det betyr aller mest for meg å bli møtt med forståelse og service.
Men det er klart at jeg også ble sinnsykt glad når jeg så hva som dumpet ned i posten etter kun 3 dager (!!) :)
En Samsung Ultra Touch.
En knallbra telefon jeg har forelsket meg helt i :)
Den er fin å se på.
Har 8 megapixler (som er mer enn digitalkameraet mitt på 7.2)
Har en touchskjerm + tastatur (noe som er supert nå mens jeg bruker litt tid på å lære meg å skrive med fingeren på skjermen)
Den har alt jeg kan ønske meg av menyer og programmer.
Er lett å synkronisere med pc`n.
Har et fantastisk system som gjør det lett å holde oversikt over avtaler o.l. på data og mobil.
Jeg kunne holdt på i evigheter med å rose denne mobilen.
Men det jeg skulle frem til her:


TUSEN TAKK FOR EN FLOTT TELEFON, TELE2.
DERE ER NÅ TILGITT :)

1 kommentarer:

Line! sa...

Grattis med ny mob!
Vi har også hatt masse trøbbel med Tele2. Jeg vil også ha telefon!! ;)

Related Posts with Thumbnails