mandag 26. oktober 2009

Koselig date med kollega

I går dro Anita, som jeg jobber med, og jeg ut for å kose oss :)
Vi dumpet ned i sofan på Lerretet hvor vi koste oss med kaffe og noe godt å spise.
I en ellers travel hverdag får vi alt for lite tid til å prate om private ting på jobb, så det var deilig å kunne møtes i andre omgivelser.
Jeg jobber jo kun 50% og har nok å bryne meg på med ansvar for 4-årsgruppa, språkgruppa og gymgruppa.
Anita er fast på utegruppa, så da blir det ikke mange minuttene igjen til å skravle om det vi selv ønsker på jobb.
Anita er ei sporty og sprudlende jente på 33 som fornekter sin egen alder.
Hun vil helst være 20, vill og vågal.
Men plutselig tok forpliktelsene tak i henne, og hun ble vel pent nødt til å roe seg ned.
Men jeg liker Anita veldig godt uansett jeg :) Nyyyydelig er du!!
Vi dro så klart innom kinoen for å se en film når vi først var ute, og den utvalgte filmen var "Jenta som lekte med ilden".
Noen mener den var bedre enn den første..
Jeg vil si de var sånn akkurat passe bra begge to.
Men den får vel ikke noe særlig mer enn terningkast 4.
Litt skuffende og enkel slutt..

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails