onsdag 28. oktober 2009

Dårlig mage og travle dager


I dag har jeg vært hjemme fra jobb på grunn av oppkast, og det er ikke spesiellt gøy når man er tett i nesa!!
Var sikker på at det skulle sprute ut av øra et øyblikk..
Men nok griseprat!
Pus har passet godt på meg i dag, som han alltid har.
Makan til kosepus har jeg aldri vært borti!
til tross for at jeg kaster han ut av senga, slipper han ut i regnvær og spruter vann på han når han prøver å spise opp plantene mine, ser det ut som om han er like glad i meg :)
Dagene flyr unna, og jeg får dessverre ikke skrevet så ofte på bloggen som jeg egentlig skulle ønske.
Det skjer noe hele tiden, og jeg får liten tid til å slå på pc`n.
Lasse jobber mye for tiden, og jeg føler meg litt singel.
Så da fylles dagene med med mye jobb og trening.
Og på toppen av det hele kommer jo venner, familie, husmorhobbyen min og alle småtingene man "burde, burde" gjøre.
Meeen.. Jeg er jo veldig glad i bloggen min, så jeg kommer nok sterkere tilbake om ikke lenge.
Jeg har nemlig mye jeg vil fortelle dere ;)
Nå er det klart for sofa, film, popcorn og Corona med Lasse.
Legger ved et høstbilde av dammen bak huset, tatt med mobilen..

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails