torsdag 29. oktober 2009

Utslitt

I de siste ukene har jeg hoppet rundt og skrytt av all energien min.
KABOM!!
Der datt jeg i gulvet gitt!
I dag var det tungt å stå opp.
Dagen på jobb har vært lang.
Øynene har vært såre og røde.
Som en siste helteinnsats for dagen skulle jeg dra på trening rett etter jobb.
Jeg ble sittende i bilen og orket nesten ikke å åpne døra for å gå inn på Moov.
Men jeg trosset Jon Blund og kjempet meg opp trappene.
Vel fremme i garderoben oppdager jeg at jeg har glemt å ta med t-shorte!!!
Valget sto mellom en litt for liten singlet og en flisjakke, og valget ble VARMT.
Tenk dere: trøtt, sliten og varm i 1 1/2 time med hard trening.
Etter endt treningsøkt ble jeg bare liggende på gulvet hvor jeg tøyer ut..
Nå var det bare å kjempe seg hjem uten å sovne bak rattet.

Jeg må selv si jeg har vært superflink til å trene i det siste.
3 ganger i uka i 5 uker nå.
De 3 siste ukene har jeg også brukt tiden min på et hardt styrketreningsprogram.
Og som om det ikke er tøft nok å begynne med styrketrening etter 2-3 års pause, så øker alle vektene med 1-2kg hver økt.
Det vil si 3-6kg i uka.
Og denne uka har jeg trent SØNDAG, MANDAG, ONSDAG OG TORSDAG!!
Med andre ord: 6000kg vekter og x antal kcal på elipsemaskinen hver eneste dag!!

Så i dag var Lasse en engel som stekte pizza til meg mens jeg dusjet, sa minst mulig mens jeg trøkte ned maten og lot meg være i fred da jeg sovnet kl.19.

Nå er det velfortjent treningspause frem til mandag, og i morgen skal jeg ut med jobben i Oslo og kose meg med Thaimat :D

Related Posts with Thumbnails