lørdag 24. oktober 2009

"Skrålekveld"

Vi har fått nytt tak i storsalen i barnehagen, og dette syntes sjefen min at vi måtte feire.
Derfor ble vi bedt på "skråling", pizza og øl i gårkveld :)
Taket har blitt senket på grunn av lydnivået, så derfor måtte vi teste det med høy "skråling" og latter :)
Noen av oss begynte vorspielet hos Anita allerede kl.16, og det kan vel diskuteres om var så lurt :P
I storsalen ble det pizza, enda mer alkohol, barnesanger og leker.
Ja, vi blir veldig preget av jobben vår :)
Men da klokken ble tolv følte jeg at det var på tide og komme seg hjem, og da jeg reiste meg flommet plutselig all alkoholen ut i blodet!!!
Jeg er evig glad for at jeg ikke utsatte kollegaene mine for den siden av meg selv som ikke er fullt så sjarmerende når jeg har drukket litt mer enn nok.
Men Lasse stakkars, som hentet meg, fikk litt av et show!!
Og det var ikke snakk om at han fikk lov til å legge seg når vi kom hjem, til tross for at han skulle jobbe dagen etter.
Kan ikke si jeg husker stort mer etter at jeg hadde sparket av meg skolettene i gangen, og det straffet seg i dag..
Såh.. Dagen min har vært veeeldig rolig!!!
Sto opp kl.12. Hentet bilen min hos Anita. Var ute med pus. Og sidne har jeg sitti i godstolen :P
Lasse og Alek vil på kino, meeen jeg er usikker på om jeg orker å dra ut.
Jeg er MAKS slapp i dag!!!

Her er hele gjengen samlet på Håøya i begynnelsen av juni :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails