torsdag 22. oktober 2009

En koselig kveld med svigers

På onsdag var Bjørg, mamman til Lasse, og jeg på kino sammen :)
Meeeen.. Først koste vi oss med et stooort glass med varm sjokolademelk med pisket krem.
Mmmm..
Vi sank godt ned i sofan på Lerret, og hadde en lang og god prat.
Bjørg er et veldig rolig og behagelig menneske som det føles veldig naturlig å åpne seg for.
Det var godt å få litt tid med Bjørg alene, og vi fikk pratet om sånne ting som ofte surrer rundt oppe i hode etter at man har lagt seg.
Jeg føler meg veldig heldig som har funnet Lasse, og familien hans er virkelig en bonus!
Denne dagen så jeg bare Lasse når han kysset med hade for å reise på jobb, og når jeg kom hjem og la meg etter at han hadde sovnet på kvelden.
Noe som føles litt rart siden vi ikke er vant til det, men da var det koslig å tenke på at jeg hadde tilbragt dagen sammen med mamman hans og han hadde vært sammen med onkelen og fetteren min :)
Men tilbake til filmkvelden..
Som dere ser på bildet over, så vi "Engelen".
Jeg var nok litt "lammet" av filmen jeg så 2 dager i forveien, så det tok litt tid før den gikk inn på meg. Men til tross for at de er få høydepunkter i filmen, var den gripende.
Jeg satt atter en gang med tårer i øynene og frysninger på armene på slutten av filmen.
Kanskje ikke en knallbra film, men en fin tankevekker.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails