onsdag 9. september 2009

Siste ukes kinoopplevelser


På fredag så Vi Ingourious Basterds.
En film jeg egentlig ikke hadde hørt noe særlig om på forhånd, annet enn at det var mange som gledet seg stooor til denne filmen.
Men jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet.
Utrolig bra skuespill av "jødejegeren" da!
Og jeg tok meg selv i å glede meg over humoren som ofte lå bak.
Det var vel den underliggende humoren som holdt meg våken.
Vanskelig film å bedømme etter personlig smak.. Kanskje en 3/4?


Siden jeg får gratis kinobilletter kan man ikke gå for ofte :)
Så på søndag så vi Rottenetter.
Enda en film vi ikke ante hva handlet om før filmen startet.
Må innrømme at eneste grunn til at jeg ville se den var fordi den er norsk.
Jeg ELSKER norske filmer!! :)
Og det er vel også den eneste grunnen til at jeg likte filmen.
Den var..tja.. Helt grei, men ikke noe mer enn det.
Mulig jeg gikk glipp av en del av gleden med filmen fordi jeg satt en time og tenkte på at jeg måtte tisse :P
Hvilken film skal jeg se neste gang tro?
Har dere noen forslag?

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails