mandag 7. september 2009

Ahaha.. Dagens latterkrampe!!

Før i dag sendte jeg handleliste til Lasse over sms, og slutten av den så sånn her ut:

-Sammalt rug, grov.
-Sammalt hvete, fin.

Etter en stund ringer Lasse meg: "Du, hva er tin?"
JB: "Hæ? Tin?"
LF: "På slutten av meldinga står det tin. Jeg skjønner ikke hva det betyr, så nå har jeg gått rundt å spurt folk hva det betyr. Men ingen skjønner hva jeg prater om!"
JB: "Nei, jeg har ingen anelse. Jeg skal se på meldingen og ringe deg opp igjen."

Jeg måtte le høyt for meg selv når jeg skjønte hva missforståelsen gikk ut på!
Se for dere Lasse gå rundt med et undrende uttrykk og spørre folk hva "tin" er.
Ahahahaha..

4 kommentarer:

Line! sa...

Herlig =)
PS: Vanvittig kul støvsuger!
Ante ikke at det bodde slike "innfall" i Lasse. hehe.

Jeanette.. sa...

Åjoda :)
Lasse er både flink til å bidra med husarbeid, og er veldig glad i å bruke penger.
En fin kombinasjon som ofte er til min fordel :)

Line! sa...

Ikke værst =)
Heldig du da med andre ord!

Jeanette.. sa...

Ja, jeg er VELDIG heldig!!
Faktisk så heldig at jeg kan ikke komme på én ting som erger meg ved den gutten :)
Så her lever vi i idyll ja ^^

Related Posts with Thumbnails