onsdag 9. september 2009

Lite smaker bedre enn en iskald cola på en varm dag


Derfor stakk jeg innom butikken på vei hjem for å kjøpe 4 glasscola og en pose med sjokoladeboller :)
Du tror jeg virkelig skulle storkose meg nå, eller??
Neiiida.. Jeg er på lavkarbodiett jeg, og kan ikke lukte på sukker og karbohydrater en gang :P
Jeg tok turen opp til Tranby hvor Lasse og 3 andre karer sto midt i solsteika og jobba.
De har jobbet laaange dager i 1 1/2 uke nå stakkar, så jeg tenkte det var på tide med en oppmuntring.
At en jente kom og kommanderte de til pause var noe de tydeligvis satt pris på :)
Og ja, jeg hadde en baktanke når jeg kjøpte glasscola.
For ikke bare smaker den best, men da ble de nødt til å sette seg ned i 10min. for å drikke den opp ;P

Selv dro jeg hjem til Cottage Cheese med valnøtter og kanel og et stort glass vann...

2 kommentarer:

Line! sa...

Flink du er a gitt!!
Prøver meg på så lite karbo som mulig jeg også, men å SE PÅ noen drikker glasscola og spiser sjokoladeboller?! DET krever en styrke jeg ikke hadde vært i nærheten av!!! =)

Jeanette.. sa...

Ja, det krever mye selvdisiplin.
Det må jeg innrømme, og det er jo stolt av å beherske :)
Men så kan det jo ha noe med at jeg kjenner på kroppen at dette er noe jeg virkelig MÅ.
Annerledes med deg som har mye å gå på.
Du ser jo så flott ut, Line! :)

Related Posts with Thumbnails