fredag 4. september 2009

Frustrasjon!!

Her kommer et negativt klageinnlegg, så om du ikke er klar for det, så dropp å lese..

Jeg har jo som sagt bestillt meg ny mobil, og med den bestillte jeg også et abonnement hos Tele2.
Det var mye om og men, og et styr uten like for å få byttet fra Netcom og Tele2.
Jeg blir så provosert når kundebehandlere har en iq på 3 1/2 og svarer "øøøh... det vet jeg ikke".
Jeg ringer jo ikke kundeservice hvis jeg sitter med alle svarene selv og ikke trenger hjelp for svarte!!
Ikke syntes jeg det er noe årleit at begge selskapene ber meg ringe den andre operatøren fordi de selv ikke hvet hva som skal gjøres heller. Grrr.. Lær dere jobben deres for f***!!

Jeg fikk omsider sim-kortet mitt på mandag, men ingen mobil.
Jeg ringte kundeservice, men ble bare henvist videre til nettbutikken.
Burde ikke Tele2 kunne svare for hva som skjer i nettbutikken sin?
Anyway.. Jeg ringte nettbuttikken i dag.
Og den første tanken som slo meg var: hvor mange er det på jobb når jeg kommer inn som nr.2 i køen, men likevel ikke får svar før etter 10minutter venting??
Og denne amøben som svarte visste vel mindre enn min kusine på 11.
Det første han forteller meg er at mobilen ikke er på lager.
WHAT?? Det det sto jo at det var 10 på lager når jeg bestillte!! Kom ikke her å fortell meg at alle forsvinner i løpet av de 2minuttene det tok for meg å bestille. Det er ikke lenger en ny og ettertraktet telefon. Men joooda, det mente han var tilfellle!!
Videre kunne han ikke fortelle meg når telefonen kom inn eller hvor lang tid det pleide å ta.
Ikke kunne jeg få noe bekreftelse når den var kommet inn heller.
Så da jeg passe sarkastisk spurte " Så du mener jeg skal gå å kikke i postkassa hver eneste dag og bare håpe at den dukker opp før jul?", svarer han "ja, du er nok nødt til det."
Jeg blir så forbanna!!!
Hadde det ikke vært for at jeg sikker må betale møøøe peng for å prate med denne gjøken, så hadde jeg gitt han så øra flagra!!!
Jeg er så sint at jeg ikke orker å gå videre med saken, så jeg er bare pent nødt til å smøre meg med tålmodighet.

Jeg trenger ikke å bli behandlet som en prinsesse.
Men jeg forventer at de som jobber innen kundeservice er interessert i finne svar på spørsmålne mine, og holde meg oppdatert på hva som skjer!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails