søndag 6. september 2009

Søndagstur til Garsjø

I dag har det vært strålende flott vær, og da må man som ekte nordmann ut å nyte naturen en søndags formiddag :)
Vi lånte med oss Rufus (tanta til Lasse sin hund), og kjørte opp til Garsjø.
Jeg var ikke spesiellt interessert å forbrenne en eneste kalori i dag, og pakket derfor med meg piknikkurven min :)
Vi satt oss ned ved vannet, og mens gutta snuste rundt ved vannkanten koste jeg meg med et blad og en kopp kaffe.
Godt å komme seg ut i skogen å få ordentlig frisk luft.
Også er det så flott å se alle fargene som begynner å komme frem i skogen.
Nå har jeg kommet over skuffelsen over dårlig sommer, og har endelig begynt å glede meg til høst :)
Rufus sin undlingsplass i bilen :) Der blåser det deilig!!
Go`guttene mine :)
Garsjø
Rufus ble helt stresset av lyden av sauer stakkar!
Må jo dokumentere at jeg også var med :).Lurer på hvor lenge dette skiltet har hengt her..
Rufus er superglad i sauer, så i bilen på vei hjem hoppet han rett i ruta ved synet av disse xD

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails