mandag 31. august 2009

Planleggingsdag, sushi og infomøte

Det var vel et ganske kort og greit sammendrag av dagen i dag.
Vi har som sagt hatt planleggingsdag i dag, og denne gangen ble vi bedt hjem til Britt i Sylling.
Alltid koselig å være et annet sted enn i barnehagen når det er plan.dag.
Og det jeg liker aller, aller best med disse dagene er måten man blir kjent med hverandre på.
Det blir ikke mye rom for privat prat på dager som dette, men man lærer likevel utrolig mye om hverandre ved å diskutere og drøfte alle handlinger og forslag som dukker opp.
En produktiv arbeidsdag med gode samtaler og deilig mat.
Dessverre så gikk det utover skolearbeidet, så jeg må ta det igjen etter jobb i morgen :( Uff..
Etter plan.dagen dro jeg til Drammen og spiste deilig sushi..-igjen! Mmmm..
Nyyydelig!!
Jeg hadde spart en deilig kveite til slutt, men den livlige fantasien min satt en stopper for den gitt.
For dere som kjenner til sushi så vet dere at kveiten er hvit, og er formet avlang over en klump med ris.
I det jeg putter den i munn kommer jeg til å tenke på at det så jo ut som en hvit snegle!!!
WÆÆÆH...
Jeg spyttet den fort ut igjen jah!! Blæh..

Kl.18 var jeg på infomøte for privatister på fylkeshuset i Drammen.
Jeg skal ta første eksamen til jul, og jeg satt med sååå mange spørsmål i forkant av dette møtet.
Det er ikke alltid så lett å være alene om alt :(
Har lært nå at man ikke skal undervurdere en lærers jobb. For nå savner jeg virkelig å ha en!!
Jeg må sørge for å melde meg opp på egenhånd, selv finne ut hva jeg må lese og hva jeg trenger
av bøker og hjelpemidler. *sukk*

Og litt skuffet ble jeg da jeg fikk vite at Alek hadde bedt Lasse og meg på taco og spillekveld.
Han har nemlig kjøpt seg en god gammeldags spilleautomat :D
Men jeg måtte jo på møte :(
Tar meg friheten til å legge ut bilde jeg fikk i sta..
Gleder meg til å prøve jeg også!! :)



Her står Alek og koser seg med spilleautomaten og en pils :)

3 kommentarer:

Line! sa...

Kanskje du skulle være likeglad for at du ikke rakk taco hos Aleks/Gagel! Hører nemlig rykter om en kjele med matrester og mugg på kjøkkenet.
Hva er det du utdanner deg til forresten?

Jeanette.. sa...

Mmm.. Nice!
Selv har jeg hørt noe om nakenspilling, så det er kanskje greit å holde seg på avstand :P
Jeg tar opp fag for å få studiekompetanse.
Har videre planer om å utdanne meg som førskolelærer :)

Line! sa...

Spennende da. Gode førskolelærere er det alltids behov for.
Nakenspilling har jeg ikke hørt noe om - men hadde ikke forundret meg!

Related Posts with Thumbnails