søndag 30. august 2009

En liten oppdatering av helgen :)

I går (lørdag) fikk jeg mer ut av dagen enn forventet.
For i utgangspunktet hadde jeg ingen planer, og hadde tenkt til å gjøre minst mulig.
Etter å ha spist en nyyydelig frokost med Lasse, ble jeg med han for å vaske gravemaskinen.
Han tok utsiden, og jeg tok innsiden.
Ikke at det er så gøy å vaske fett, gjørme og jordstøv, men hva gjør man ikke for å lette sin kjære for litt arbeid? Dessuten er det dødsgøy å få prøvekjøre graveren!! :D



Ble litt møkkete gitt..


Etter grisearbeidet trengte jeg å gjøre jenteting, så jeg dro på meg skjørt og høye heler og dro på shopping :)
Fikk raska med meg mye fint, og aller mest fornøyd er jeg med jakka jeg kjøpte.
En helt enkel, svart, kort kåpe. Den har en stilig høy krave, og passer til alt.
Og jammen meg fikk jeg ikke sniki meg til en frisørtime også, rett før stengetid :D
Jeg har som kjent ikke hatt mulighet til å gjøre noe med håret etter at jeg ødela det med hjemmebleking. Så i nesten et år har det vokst fritt uten hverken klipp eller farge.
Ikke kan jeg bruke noe særlig med hårprodukter i det heller.
Så nå var jeg LEI av det lange, håpløse håret!!
Jeg fikk klipt av ALT det ødelagte håret, og endelig har jeg fått en frisyre som faller på plass av seg selv etter en dusj :)

(Ha meg unnskyldt, men jeg er trøtt, sliten og syk i dag. Men må jo vise frisyren når jeg først har fortalt om den. Selv om jeg føler meg finere i virkeligheten enn hva bildet viser. Hihiii..)


Jeg hadde så vidt kommet meg ut fra frisøren da Lasse ringte. Vi skulle ut og spise middag med Arvid (pappa`n til Lasse) og Kjell (lastebilsjåfør) på Sofus. Det ble noen øl før Stine og Svein hentet oss, og dro hjem til dem. Der ble det enda noen øl og glass vin før vi alle tok turen til byen.Og dermed så hadde jeg jo plutselig fått mye ut av en dag uten planer :)

Men i dag er dessverre ikke formen så bra. Tror jeg brygger på en halsbetennelse, så jeg har holdt meg i senga store deler av dagen. Sto ikke opp før jeg var SKIKKELIG sulten, og da ble det deilig Sushi til middag :) En middag jeg måtte spise alene vel og merke.Kommer vel ALDRI til å få Lasse til å smake på det. Han sitter og griner på nesa når jeg spiser, stakkar :P

Men nåååå står Tortilla chipsen på bordet og "Mal Cop" ligger i PS3, så nå får jeg vel avslutte
her..

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails