fredag 28. august 2009

Unødvendig natterangel

Klokken er 01:30, jeg er trøtt, lei og har vondt i hode.
Kjeder meg gjør jeg også.
Enda så sitter jeg her!!
Sitter atter en gang i sofan og glor på tv uten å egentlig skjønne hvorfor.
Jeg er opprinnelig et B-mennske, men har blitt et såkalt "påtvunget" A-menneske.
Det vil si at jeg gjør alt for å være et A-menneske for å få mest ut av dagene.
Men noen ganger kræsjer bare mitt egentlige jeg og den jeg så gjerne aller helst vil være.
Akkurat som i kveld..
Jeg sitter oppe fordi jeg vil få noe ut av kvelden, og syntes det er kjedelig å måtte legge meg.
Ikke orker jeg å gå ned for å vaske av meg sminken heller.
Likevel sitter jeg og erger meg fordi tider flyr av gårde og jeg burde ha vært i seng for et par timer siden.
Å sitte her er jo ikke godt for noe, og i tillegg ødelegger jeg såå mye av morgendagen.
Jeg er svak og klarer ikke å ta tak i meg selv.. Arrgh..

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails