fredag 28. august 2009

Jeg har ødelagt mobilen min..-IGJEN!!

Jeg har ikke tall for hvor mange mobiler jeg har ødelagt.
Jeg har prøvd alt tror jeg.
Mistet flere i gulvet og ned trappa. Kastet et par veggemellom. Spydd på én. Mistet én i vannet.
Mistet én i do. Jeg har så mange, mange eksempler å komme med!!
Men hva jeg har gjort med mine tidligere mobiler spiller egentlig ikke så stor rolle akkurat nå.
Min nåværende mobil har nemlig også valgt å ta kvelden :(
Etter å ha mistet den uttallige ganger i bakken sovnet den stille inn på B-Young i dag stakkar.

Meeeen.. Noen har lært meg at jeg skal se det positive i alt, så JUHUUU!!! :D
Det betyr ny mobil!! :D
Har bestillt meg en Samsung u900 Magical Touch Soul.
En morsom mobil med mange herlige funksjoner.
Men aller mest gleder jeg meg til å få en mobil med bra kamera.
Den har hele 5 megapikler, som betyr at jeg kan knipse hvor henn jeg er og dele det med dere her på bloggen :)
Og akkurat passe i forhold til mitt budsjett er den også :)
Er vel kanskje litt unødvendig med en iPhone for denne slepphendte jenta :P



Er den ikke søøøt? En herlig "tyggisrosa" fjortismobil :D Me like!!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails