fredag 28. august 2009

Bursdagsgaven til Lasse er i boks :)

Lasse gidder aldri å stikke innom bloggen min, og her kommer straffen:
Alle får vite hva bursdagsgaven er før han!! :)
Og skulle det skje et mirakel, så har han fortjent å vite hemmeligeten ;)

Lasse har da altså bursdag fredag 18.september.
Da blir det et hyggelig bursdagsselskap med familie hjemme.
Gaven?
Søndag 20.september tar vi Color Magic (søsterskipet til Fantasy) over til Kiel.
Jeg har forhåndsbetillt en årleit lugar med dobbelseng (fordi jeg hater trange lugarer med køyer).
I tillegg har jeg også bestillt frokost for begge dager, en bedre middag på en av skipets fine restauranter og buffet siste dagen.
Og jammen meg skal vi ikke på et lite show også :)
Har jo selvfølgelig ordnet fri for han, så vi blir borte fra søndag til tirsdag.
Jeg gleder meg sååå fælt til badeland, deilig mat, shopping, og nye flotte opplevelser med Lasse!!
Får bare håpe at det er noe han også har lyst til :P Hehe..

PS: Dette er er en hemmelig overraskelse, så vært greie å ikke prat høyt om det her! ;)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails