mandag 24. august 2009

En fantastisk helg, og en ny uke :)

I helgen har det vært Elvefestivalen, så jeg trenger vel ikke å utdype noe nærmere hvor jeg har befunnet meg :)
Har kost meg med venner og familie, og er veldig fornøyd!
Formen er også blitt mye bedre :)
Jeg blir forstatt fort sliten og får lett vondt i nakke, hode og andre underlige steder i kroppen.
Men jeg er ihvertfall oppegående så lenge jeg får tatt meg en hvil mellom øktene :)

Nå sitter jeg på Papirbredden Bibliotek http://papirbredden.no/default.aspx
og prøver å lage en studieplan frem til jul..
Dere ser jo hvor bra det går :P
Men jeg har betalt for parkering til kl.18, så jeg skal nok rekke å gjøre NOE fornuftig!
Trenger bare å omstille meg litt, siden jeg har kommet så godt i gang med matte men fant ut på fredag at jeg må ta eksamen i Nyere Historie til jul.
Så da er det bare å henge i!!
Dagens høydepunkt: HOTEL CÆSAR!!!!
Tro det eller ei, jeg drømte at Jens August fridde til meg i natt
(den lyshåra versjonen vel og merke). Hehehe..
Så ja, jeg har gledet meg en stund til detta :D

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails