fredag 21. august 2009

Den største glede man kan ha, det er å gjøre andre glad!

Etter Lasse hadde lagt seg i går, ble jeg stående på kjøkkenet for lage en overreskelse til han.
Han er nemlig så dårlig på å spise frokost, og det er dessverre ikke alltid han får tid til å spise lunsj heller.
Så jeg lagde en deilig matpakke!! :)
I matboksen lå det tre brødskiver med egg og leverpostei.
Ved siden av lå det et deilig kakestykke og et eple.
Og selvfølgelig fikk han med noe å skylle mate ned med: en termos med kald appelsinjuice.
Jeg la også ved to brødskiver i kjøleskapet som han kunne kaste i seg på vei til jobb.
Som krona på verket hengte jeg en hyggelig "god-morgen-kjærlighetserklæring"
på kjøleskapet :)
Nå lunsjtider nærmet seg tikket det inn en mms fra en strålende fornøyd gutt ;)



1 kommentarer:

Hege sa...

Så hyggelig overraskelse til Lasse-gutten.! Kan tenke meg han fikk en riktig bra start på dagen sin da!
Ps - vi får bli flinkere til å legge igjen kommentarer inne på bloggene til hverandre...
Vet jo at du er innom bloggen og leser... Legg igjen hilsen ;)

Related Posts with Thumbnails