tirsdag 18. august 2009

En pyton dag blir reddet av en super kjærste :)

Dagen i dag startet langt ifra som planlagt.
Planen i dag var å trene tidlig på morgenen, og lese resten av dagen.
Men når vekkerklokka ringer er jeg pottetett, nesa renner og hoder verker.
Jeg snur meg rundt, grynter litt og sover noen timer til.
Når jeg våkner i 10-tiden passe stresset for å ha gått glipp av mange verdifulletimer, ser jeg at jobben har ringt meg.
JEG SKULLE JO JOBBE I DAG!! :O
En kjempemissforståelse hadde oppstått, og jeg måtte bare rase avgårde til jobb.
Og jeg ble ikke mindre stresset av å tenke på at jeg måtte rekke innom Svendsen Eksos med bilen kl.14, ogtilbake på jobb og stenge til kl.17.

Men jeg har blitt velsignet med en drømmeprins.
Den snilleste, vakreste og beste gutten i hele verden!!
Han hadde fått greie på at jeg måtte jobbe, og ringte for å tilby seg å levere bilen.
Så han kom opp for å hente bilen, leverte den på Svendsen Eksos og kom tilbake med den.
Det var så utrolig godt å slippe det stresset.
Men vet dere hva det beste var?
Når jeg subber dritsliten, syk og lei ut av jobb møter jeg på en kjempeoverraskelse!!
For på parkeringsplassen står en NYVASKET bil!! Inni OG utenpå!!
Og i førersetet står det en nyyyydelig bukett med rosa (min yndlingsfarge) ROSER :D
Jeg blei så rørt og glad at jeg måtte løpe inn på jobb for å fortelle det til hun ene som var igjen!

JEG KUNNE IKKE ØNSKET MEG EN BEDRE KJÆRSTE <3

1 kommentarer:

Marita sa...

Åh, så utrolig koselig å få en sånn oppmerksomhet når man har en såååå dårlig dag! Da ting fort litt bedre :)
Dere er søte <3

Related Posts with Thumbnails