tirsdag 18. august 2009

Jeg skulle ønske jeg var litt flinkere..

..til å skrive her på bloggen når det skjer noe spennende!!
For jeg har opplevd SÅÅ mye fint, spennende, morsomt og flott i det siste.
Men på sånne dager har jeg ofte ikke tid til å fortelle dere om det :(
Jeg syntes jeg har blitt så mye bedre på så mye i det siste.
Jeg utvikler meg på jobb selv om det kan være en kjempeutfordring.
Tar tak i skolearbeidet selv om det er kjedelig.
Trener selv om jeg ikke orker.
Er fornuftig med økonomien selv om det er mye jeg har lyst på.
Spiser sunnere selv om jeg ikke kan spise det jeg har lyst på.
Tar kontakt venner jeg ikke har pratet med på lenge selv om jeg føler jeg har lite med tid.
Neste mål blir å skrive her på bloggen litt oftere enn jeg gjør nå ;)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails