onsdag 19. august 2009

AAATSJOOO

Ja, her ligger jeg og nyter infulensa igjen!

Symptonene kom snikene på mandag, og i dag våknet jeg med feber.
Noe som betyr at jeg ikke får komme tilbake på jobb før jeg har vært hjemme en uke.
Siden jeg jobber i barnehage må vi jo ta strenge foråndsregler, så her ligger jeg da..
Dagen i dag har gått med til å sove halve dagen, sett alle de klassiske tv-seriene, blitt vartet opp av min kjære, sett film og stort sett bare liggi stille.
Høres kanskje digg ut.. Men nei, ikke når det kjennes ut som om huet skal eksplodere, kroppen verker og det kjennes ut som om jeg skal brenne opp!!

Det var dagens klageinnlegg!!
HUSK Å TA FORHÅNDSREGLER:
-unngå folk som er syke
-vask hendene ofte
-ha hådsprit i veska
-nys/host i albuekroken

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails