mandag 3. august 2009

Den store vaskedagen

I dag har jeg brukt ikke mindre enn 3 timer på husarbeid!!
Og da skal det sies at det ikke har vært en enste ting å rydde når jeg begynte.
Jeg har vasket alt av flater, gulv, dører, lister and you name it.
Jeg har til og med krypi rundt på alle fire for å være sikker på at jeg har fått med meg alt i hjørnene på gulvet :P
Sånn i tillegg har jeg vasket en hel haug meg klær og skiftet på senga.
Så nå er det en fryd å nyte lukten av grønnsåpe, og jeg gleder meg virkelig til å legge meg i kveld :)
Lasse kom hjem fra jobb meg kinamat, og det var såå digg å slippe å lage middag i dag!
Så i kveld skal vi på kino og se Public Enemies..-med GOD samvittighet!!

3 kommentarer:

Marita sa...

Så flink du er Jeanette :) Og så fint at du har begynt å blogge litt igjen :):) Du får blogge litt fra huset deres da, er sååå nysgjerrig!!
Hils masse til Lasse også! Kos dere på kino.

Klem fra meg

Tone sa...

Jeg er imponert!!!! :) Nå er det virkelig på tide med en vinkvel igjen altså, syntes det er på høy tid!

Jeanette.. sa...

Takk, for hyggelige tilbakemeldinger begge to :)

Marita: det blir nok noen glimt av huset etterhvert. Du må gjerne stikke innom en dag om du vil!
Det hender både Lasse og jeg tenker på deg :)

Tone: Inviter meg over, eller dukk opp på døra da vel! Du vet jo at jeg alltid er klar for en flaske vin og gode samtaler ;)

Related Posts with Thumbnails