tirsdag 4. august 2009

En hyggelig kaffedate ved Elvebredden..

I dag tok jeg en råsjans på at Heidi kunne møte meg, så jeg kokte kaffe, pakket med meg ett par pledd og kjøpte noe å bite i før jeg ringte henne.
Og heldigvis var hun ledig!
Jeg tok turen til Åssiden hvor hun bor, og videre gikk vi ned til Elveparken.
Vi fant oss en passende plass ute på en brygge, og det var såå koselig!! :)
Heidi og jeg har ikke vært så mye sammen de siste årene, så vi har MYE å ta igjen.
Den ene kaffekoppen etter den andre gikk ned, skravla gikk og timene rant unna..
Hadde det ikke vært for at mobilen min lå igjen i bilen og Lasse ikke visste hvor jeg var, så kunne vi sikkert ha sitti enda noen timer.
Det er alltid koselig å gjøre noe impulsivt med venner, men det føles så ekstra godt å kunne være sammen med en venn som har kjent meg i alle år.
Det er klart mye forandrer seg i de periodene man ikke har så god kontakt med enkelte venner, men likevel så er det noen som alltid vil kjenne deg for den du VIRKELIG er.
Heidi er en sånn venn :)
En venn jeg setter utrolig stort pris på av utallige mange grunner, men spesiellt fordi hun allt er en jeg kan ringe.
Det spiller ingen noe rolle hvor lenge det er siden sist. Vennskapet er alltid det samme!
I morgen skal vi dra nedover til Tønsberg på overraskelsesbesøk til en gammel kompis vi ikke har sett på noen år.
Vi hang mye sammen på ungdomskolen, men hver gang vi prøver å møtes så er det noe som kommer i veien.
Litt av tanken bak besøket er vel også at vi føler at han trenger en hyggelig overraskelse akkurat nå.
For uansett hvor lenge det er siden sist man møttes vil ekte vennskap alltid vare :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails