søndag 2. august 2009

En lat dag..



I dag har vi vært rimelig slappe alle mann..
Eller.. Når jeg tenker meg om så er det kanskje bare jeg som er litt slapp?
Vi beholdt Rufus til i dag, så han og jeg lå lenge i senga og koste før vi sto opp.
Lasse derimot dro tidlig avgårde for å jobbe.
Snøhvit gikk på tv og jeg koste meg som et lite barn, helt til jeg sovnet i go`stolen.
Bare 2 timer etter at jeg hadde stått opp :P










Utpå dagen satt jeg meg ute i hagen for å lese en ny bok jeg har fått låne av Svein.
Den heter Norsk Mafia og handler om organisert kriminalitet i Norge.
Ganske spennende bok det er vanskelig å legge fra seg.
Her legges hard fakta på bordet!!







Mens jeg mentalt var inne i noen av Norges historiens største ran kom Lasse hjem. Heldigvis for Rufus!
Jeg tror han kjeder seg litt når jeg har late dager.
Men han begynner å skjønne at han får lek og herjing hos Lasse og kos og omsorg av meg. Grei fordeling :)
Så siden Lasse har jobbet hele helgen var det på tide for han å få leke litt.
Siden vi er så heldige å bo sånn som vi gjør så har Lasse mulighet til å kjøre crosser på jordene rundt huset.
Og det var vel omtrent like gøy for Rufus som for Lasse.
Lasse kjørte og Rufus løp.
Og den hunden hadde MYE energi å få ut!!

Mens gutta lekte ute lagde jeg middag. Jeg prøvde meg på noen jeg ikke kunne, og prøvde meg litt frem fra egen fantasi.
Så det ble gresk inspirert kjøttboller med couscous og sprøstekt gresk ost (flydd inn i landet for under 24timer siden).
Maten så selvfølgelig ikke ut som jeg hadde tenkt meg (som vanlig), men smakte nydelig!



Resten av dagen ble tilbragt forran tv`n..
Jeg kjenner at detta går ikke mer enn en sjelden gang.
Jeg blir så tung i hode og kroppen når jeg gjør så lite.
Jeg er ikke lagd for stillesitting og kjedelige dager!!!
Jeg får ta det igjen i morgen :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails