torsdag 12. februar 2009

Har jeg glemt å fortelle at jeg flytter??


For noen uker siden ble endelig leiligheten solgt, og vi har allerede funnet et sted å bo :)
Eller.. Vi fant vel egentlig et sted å bo FØR leiligheten ble solgt :P
Leiligheten har liggi ute for salg siden påsken i fjor, så nå var det virkelig en lettelse å komme seg videre.
Vi flytter ikke så fryktelig langt, og holder oss fortsatt innenfor Lier kommune.
Nærmere bestemt på Gullaugkleiva.
For dere som ikke skjønner det: det er på toppen av Gullaug.
Der har vi funnet et koselig lite hus med to etager, peis på kjøkkenet og andedam bak huset.
Et ordentlig koselig hus med stor hage og rolige omgivelser.
Gleder meg til å flytte inn, og tror jeg vil stortrives :)

Vi flytter neste helg, og det er vel også forklaringen på at det ikke ser ut her hjemme.
Siden jeg jobber neste helg og ikke får bidratt så mye, så tar jeg min del av jobben nå :)
Det er deilig å kunne sortere ut alt rotet og pakke med god tid.
For det er en del som ikke trenger å bli med oss videre for å si det sånn :P
Også er det lettere å pakke ting opp igjen, og man har sortert og pakket alt ordentlig ned.
Må jo også innrømme at det er deilig å styre med dette på dagtid når jeg er alene, og ikke trenger å ta hensyn til Lasse og han ikke går i veien for meg :P Hehe..

Legger ved noen bilder av hvor forferdelig grusomt det er her hjemme nå.
I går så kjørte jeg bare rundt fordi jeg ikke hadde lyst til å dra hjem!! Hahaha...


1 kommentarer:

Hege sa...

Gratulerer med leilighetssalg.
Gleder meg masse til å se bilder av ny-huset så du får blogge til så snart dere er i hus =)

Related Posts with Thumbnails