torsdag 12. februar 2009

Kaffe + boller = glede


I dag har jeg hatt fri fra jobben.
Eller.. Det er en såkalt "lesedag".
Men i dag var jeg ikke motivert til noen ting.
Hjemme ser det helt bombet ut, noe jeg skal fortelle om i neste innlegg.
Så når det ser sånn passe ukoselig ut hjemme, og sola skinner ute så er det klart at jeg ville ut.
-13 grader stopper ikke meg.
Jeg stakk innom Statoil for å hente en kopp kaffe og kjøpte sjokoladeboller, og tok turen opp til Eikseterveien.
Der visste jeg nemlig at jeg ville finne min kjære, og gjett om han ble glad når jeg kom med varm kaffe og boller :)
Han sitter der langt oppe i skogen og graver hver dag stakkar.
Ser sånn passe kaldt og kjedelig ut, spør du meg.
Så det var koselig å kunne glede han, spesiellt nå som han er syk og hanglete.
Nå er jeg hjemme igjen, så jeg får vel se om jeg kan få litt ordet i heimen..

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails