lørdag 14. februar 2009

Happy Valentines Day

Jeg elsker Lasse fordi...
- han kan vekke meg fra ettermiddagsluren bare for å si at han elsker meg.
- han skjærer av tuppene på pølsene mine.
- han bokstavlig talt drar meg ut av senga når jeg ikke vil trene.
- han sender sms og skriver at han savner meg når jeg har vært borte ett par timer.
- han sier jeg er vakker når jeg går uten sminke og har håret i en hestehale.
- han fyller alltid diesel for meg.
- han kan komme inne på badet bare for å tørke meg når jeg har dusjet.
- han kysser meg hver eneste morgen før han drar på jobb. Til og med når jeg sover.
- han passer på at jeg har pusset tennene mine, og gjør det gjerne for meg.
- han pakker pleddet godt rundt meg når jeg fryser.
- han liker å stryke meg på leggene når jeg er like hårete som en ape.
- han bretter de nyvaskede klærene mine, selv om han kaster sine egne inn i skapet.
- han holder rundt meg og kysser meg i nakken nesten hver gang jeg lager middag.
- han åpner dørene og lar meg gå først.
- han slår av vifta hver morgen for at jeg ikke skal fryse når jeg står opp.
- han gir meg latterkremper hver eneste dag.

Jeg kan kommer på enda 1 million grunner, men jeg tror dere har skjønt poenget.
Selv om Lasse gir meg tro på meg selv.
Gir meg trygghet.
Passer på at jeg alltid er glad og har det bra.
Får meg til å glede meg til fremtiden.
Får meg til å le hver eneste dag.
Får meg til å føle meg spesiell og elsket.
Så er det virkelig de "små" tingene i hverdagen som veier mest.

Jeg elsker deg av hele mitt hjerte, Lasse, og gleder meg til å gifte meg med deg <3

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails