mandag 5. januar 2009

TORO Grove Pannekaker


"Grove Pannekaker med bygg og havre
er sammensatt av bygg, hvetekli og havre, og har høyt fiberinnhold uten at dette går utover den gode pannekakesmaken. Grove Pannekaker med bygg og havre kan bidra til et godt hjerte og god fordøyelse."

Jeg er dårlig i dag :(
Er stiv i hele kroppen, hode verker og jeg har kastet opp.
Så jeg klarte selvfølgelig å "grine" meg til pannekaker til middag.
Det passer kanskje ikke helt inn i det nye, sunne kostholdet vårt, men det blåser jeg i nå.
Pannekaker er noe av det beste jeg vet, og jeg føler meg fort litt friskere når jeg får noe godt ;)
Men søt som Lasse er, så syntes han ikke noe om pannekaker til middag fordi jeg får så vondt i magen av det.
Vet ikke om det kommer av innholdet eller at jeg spiser mange av dem veldig varme og alt for fort.
Så i dag prøvde vi Grove Pannkaker.
Delevis for å være litt sunnere, og delevis på grunn av magen min.
Og jeg må innrømme at jeg var skeptisk.
Men det her var knallgodt!! :)
Man kan kjenne smaken av havre og bygg, men det ødelegger likevel ikke for det nydelige smaken av pannekaker.
Og det mettet virkelig!
Det mettet fort, og på en god måte.
Og ikke fikk jeg vondt i magen heller :)
Dette er noe jeg virkelig anbefaler alle å prøve.
Hvorfor ikke bytte ut noe små ting som du ikke legger så stor merke til, men som likevel gjør stor forskjell for kroppen din?

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails