mandag 5. januar 2009

Anbefaling til leppene!!

Gjennom årene har jeg blitt en av de som har blitt avhengig av å ha noe på leppene.
Jeg er ikke noe kjempefan av leppestift og lipgloss, siden det gir en veldig pyntet look.
Det er klart det er fint med litt ekstra farge og gloss til fest, men til hverdagene blir det litt for klissete.
Jeg har prøvd alt fra Lypsyl til Dior Lip Maximizer.
Og jeg har funnet ut at jeg foretrekker det mest mulig naturlig.
.
Jeg vil anbefale Smith`s Rosebud Salve til ALLE!!
Den koster rundt 80-90kr, men er veldig drøy i bruk.
Den er virkelig et vidundermiddel, og kan brukes til mer enn leppene.
Du får myke og sexy lepper, uten at du "spiser" den opp og får den ekle følelsen bak i halsen.
Den gir en naturlig gloss, men et LITE hint av rosa.
Jeg har selv prøvd den ut på tørre neglebånd, og det funker like fint som olje.
Smør inn fingertuppene før du legger deg, og det har skjedd mirakler i løpet av natta!
Har ikke prøvd den flere steder på kroppen, men har også hørt at den funker fint på tørre albuer, tørr og kløende hud og sår hud etter bleier.
Har også hørt om de som bruker den på kinnbeina og over øynene for å gi ekstra glans.
Og enda en bonus: Den lukter deilig rose :)
En svak, men deilig lukt du ikke blir lei av.
Noe som for min del spiller stor rolle.
Så løp og kjøp folkens!!
Jeg lover at dere ikke blir skuffet ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den med mint er ennå bedre;)

Anonym sa...

neiiii æsj, kløver vaseline=) Passer perfekt til alt

Jeanette.. sa...

Hehe.. Smaken er som baken. Delt!
Har ikke prøvd den med mint, men jeg får vel teste ut den også :)
Og Kløver Vaselin??
Mamma har lært meg at man kan få bart (dun) på leppa av den =O

Hege sa...

Jeg har brukt vaseling lenge jeg altså, og har ikke fått merkverdig med hårvekst etter det. Men byttet fort til rosebud når jeg ble fortalt for et års tid om barter ;)

Madeleine Benedicte sa...

Rosebud er akkurat det samme som vaselin - bare med lukt i tillegg.

Jeanette.. sa...

Ahaha.. Der fikk jeg DEN!! xD
Atter en gang ble det bevist: Jeg er ikke så vanskelig å manipulere :P

Related Posts with Thumbnails