mandag 5. januar 2009

Anbefaling til slitt og ødelagt hår!!

" Joico K-PAK Deep-Penetrating Reconstructor er 7. året på rad kåret til verdens beste reconstructor!"




Selv har jeg klart å gjøre det jeg trodde var umulig!


Jeg har ødelagt håret mitt :(


Jeg har alltid hatt sterkt og sunt hår, og har nesten ledd litt av de som har klart å slite i stykker håret sitt.


"Hvordan er det mulig?" har jeg tenkt.


Men etter en hel del bleking, sol, klorbading, og farging av håret tålte ikke mitt hår mer heller.


På de verste punktene var det så slitt at håret så ut som stålull, og når det var vått oppførte det seg som gummistrikk.


Håret begynte å brekke av, og jeg fikk fullstendig panikk.


Jeg kom meg til frisøren og fikk krisehjelp.


Der fikk jeg både gode behandlinger og gode tips, men uten hårkuren jeg kjøpte ville håret mitt aldri overlevd.


Det er klart at hår som er veldig ødelagt vil aldri bli 100% reparert igjen.


Men denne kuren har har gjort mirakler for meg :)


Den inneholder masse proteiner som bygger opp håret igjen, og nå ser det ikke lenger ut som stålull.


Jeg har også vært så heldig at håret ikke brakk av.


Så hvis du har driti deg ut skikkelig med bleking eller lignende, så trøst deg med at det finnes håp!


Hårkuren kjøpte jeg på Josefsson Frisør og kostet i underkant av 200kr.


Verdt hver eneste krone!!




1 kommentarer:

Anonym sa...

Lenge siden blogging=) Mere mere!

Related Posts with Thumbnails