mandag 5. januar 2009

Nyttårsforsetter

I flere år har jeg bare fnyst av de som lager en hel masse nyttårsforsetter...-og som selvfølgelig ikke klarer å holde dem.
Men i år har jeg nok vært nødt til å ta skikkelig tak i meg selv jeg også.
Her kommer en hel liste over ting som burde forbedres, så kommer en oppdatering om hvordan det går etterhvert :)

- Trene 3-5 ganger i uka.
- Gå ned i vekt.
- Ta alle vitaminene mine.
- Ha penger igjen på konto`n når ny lønning kommer.
- Ikke spise godteri (lørdager er ingen unntak).
- Ikke utsette skolearbeid, men jobbe jevnt.

Hva er dine nyttårsforsetter?
Legg igjen spor på kommentarene ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

SPOR! =) Fin blogg! Følger med ofte!

Jeanette.. sa...

Haha.. Takk for "sporet" :)
Så hyggelig å høre at noen følger med :)
Fortsett å legg igjen kommentarer.
Jeg setter stor pris på det :)

Related Posts with Thumbnails