søndag 21. desember 2008

Hvor i huleste har laderen tatt veien??!!

Jeg er mildt sagt frustrert, og trenger å slippe ut litt damp..
For dere som ikke er klar over det, så er fotokamera en av mine kjæreste eiendel.
Jeg tar bilder av nesten alt jeg kommer over, og sparer på dem på pc`n til senere anledninger.
Og det har seg sånn at er det ikke det ene, så er det jammen meg det andre!
Jeg har endelig klart å behandle et kamera på riktig måte, så denne gangen er det ihvertfall ikke ødelagt.
Men laderen har forsvunnet i løse luften!!
Og jeg får da ikke brukt et kamera med flatt batteri. Grrr..
Jeg kan ikke huske når eller hvor jeg brukte den sist, og til mer tid det går til mindre klarer jeg å huske.
Jeg savnet det elskede kamra mitt så uendelig høyt!!
Jeg har lyst til å legge ut MASSE meningsløse bilder!!!
Hvor kan den forbaska laderen være??
Har du noen tips om hvor jeg kan lete?
Noen med spesielle evner det ute?!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails