mandag 22. desember 2008

Juleferie på forskudd

I natt satt jeg leeenge oppe!
Helt til kl.04 faktisk!!!
Kan ikke huske sist jeg satt oppe en natt bare for å se på tv og surfe på nettet.
Lasse la seg 23:30, og da pleier jeg å bli med selv om jeg har fri dagen etter.
Og dere vet jo det at om man er lenge opp en natt, så man ta igjen søvnen på dagen.
Så jeg har sovet helt til kl.13:30 i dag!!! :O
Kjenner jeg er tung i hode, så det her var nok ikke en god idé.
Og jeg som skal være på jobb kl.07 i morgen.
Det blir siste arbeidsdag før juleferien, så det gjør ikke så mye om jeg er trøtt.
Men det spørs om jeg i det hele tatt klarer å stå opp da. Hehe..

Lasse og jeg skal på Elixia etterpå.
Så etter 55min med xycling, så får jeg håpe jeg sovner godt til kvelden :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails