søndag 14. desember 2008

En helg på Galterud

Denne helgen har vi passet hunden til Gunn Mari og Per (tanta og onkelen til Lasse).

Rufus er 5 mnd. gammel og full av energi.
Vanligvis bytter vi mellom å ligge i senga og på sofaen når vi er på Galterud, men nå er det ikke lenger noe fred å få.
Rufus er hyperaktiv, elsker å bite i alt han kommer over og har energi nok til å hoppe hele dagen.
Men selv når jeg kjenner at det begynner å koke og jeg har fått nok, klarer jeg fortsatt ikke å bli ordentlig sint. Han er jo så nydelig :) Koseklumpen <3
.
På fredag lagde vi pizza, satt på en film og ble sittende i sofan resten av kvelden.
Jeg farget også håret mitt forresten..
Planen var at håret skulle bli brunt.
Fikk et tips om å farge håret rødt først for å mette det med pigmenter, for så å farge det brunt.
Det har fungert kjempefint før, men ikke denne gangen.
Så jeg ble seende ut sånn cirka som det her ---------->
Jeg gråt og gråt, og ville absolut ikke gå ut døra!! Helt forferdelig :(
Håper jeg får rettet det opp til uka, selv om det vil bli veldig mørkt.
.
På lørdag jobbet jeg på kino`n fra kl.14 - 22, så den dagen ble heller ikke så spennende.
.
I dag sov jeg til kl.14!!!!!
Helt utrolig! Jeg er virkelig på vei inn i dvale.
Når Lasse vekte meg, spratt jeg opp, pakket sekken
og tok med meg guttene ut.
Vi gikk oppover mot Hellas hytta,
men før vi nådde målet fant vi oss en plass
hvor vi satt oss ned og lagde bål.
Etter å ha pakket opp alt og var klare for å spise,
viser det seg at lighteren ikke virket.
Ja, det var en pappskalle som la den i snøen!!
Så vi pakket sammen og tok fatt på veien hjem igjen.
Vel hjemme fyrte vi opp i peisen, spikket oss grillpinner og grillet pølser med pinnebrød :) Mmm..
.
Nå er jeg endelig hjemme igjen :)
Men helt alene :(
Lasse må være på Galterud og passe Rufus til i morgen.
Siden han må være på jobb ute i Heggedal kl.7 og jeg ikke begynner før kl.8:30, måtte vi gjøre det på den måten.
Det er dessverre ikke så lett å komme seg fra et sted til et annet uten bil :(
Gleeeder meg til oppkjøring :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails