mandag 8. desember 2008

Matematikk er gøy :)

Ihvertfall så lenge det er på nivået jeg holder på nå!
Som de fleste vet så tar jeg opp fag for å få studiekompetanse.
Jeg har jo fullført 1. og 2. året, men tar likevel alt på nytt.
Det kommer av at jeg ikke har tid til å gå på skole.
For når man ikke bor hos mamma lengre, så må man jobbe for å overleve.
Så siden jeg tar studiekompetansen min hjemme gjennom NKI, så finnes det ikke noe sånt som påbygging.
Egentlig ganske greit, for da får jeg en myk start og en oppsummering av det jeg har vært gjennom før.

Så i dag startet jeg altså med Vg1P.
KJEMPEGØY :D
Det går jo som en lek når jeg har vært gjennom alt 2 ganger før.
Endelig litt skolearbeid som engasjerer :)
Matte og naturfag har alltid vært mine sterkeste fag, men SÅ artig har det vel aldri vært før.
Du hadde vel ikke trodd at denne jenta skulle skynde seg hjem for å løse matteoppgaver?? :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Matte er IKKE gøy;) Eller kanskje når man klarer det....men det gjør ikke jeg!

Related Posts with Thumbnails