torsdag 4. mars 2010

Nå har jeg vært hjemme fra jobb i 2 dager med influensasymptomer.
Og er det noe som gjør meg dårlig så er det å ligge stille.
Gårsdagen var jeg bare pent nødt til å tilbringe i senga og på sofaen for å overleve, men i dag kjente jeg at jeg begynte å bli i stand til å ta vare på meg selv.
Så i dag har dagen gått med til å sove lenge, gå en laaang tur ute i sola, sove noen timer på dagen og 20 min solarium på kvelden.
Det gjorde utrolig godt for kroppen å finne litt ny energi, men samtidig ta det veldig rolig og gjøre ting jeg syntes er deilig.
Hvem blir vel ikke glad og full av energi når solen varmer i kinnene og snøen smelter?
Når man har tid til å tusle i sitt eget tempo uten å tenke på tid eller sted.
Når man kan stoppe og nyte stillheten og den friske luften ute?
Å ligge i senga mer enn nødvendig gjør meg bare enda dårligere, så det gjelder å lytte til kroppen og gjøre det man liker aller best.
Så lenge det ikke er noe som krever mye energi så klart.
Så med en pakke Ibux og halspastiller i lomma føler jeg meg klar for å dra på jobb igjen i morgen :)



Hjertlig hilsen




0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails