søndag 7. mars 2010

Aaah.. Det har vært en fin, fin helg!!
Jeg er føler meg lykkelig, tilfreds, full av energi, motivert, inspisrert og uthvilt.
På fredag hadde jeg hyggelig besøk av mamma :)
Gode, snille mamma som alltid får meg i godt humør.
Ikke bare er hun mamma og bestevenn, men får også ofte rollen som hobbypsykolog.
Gjorde heller ikke noe at hun la igjen litt deilig, fersk grønn te i en nydelig hjemmedekorert glass.
Det er hva jeg kaller en kopp med ekte kjærlighet.
Lørdagen ble akkurat sånn jeg ønsker å ha alle lørdager!!
Sto opp kl.9 som jeg mener er en perfekt tid i helgen, og spiste en lang, deilig frokost med min kjærste.
Dro på Gullskogen Senteret og kjøpte en del klær jeg ikke nødvendigvis trengte, men likevel fikk bli med meg hjem fordi de var så fine :)
Dro videre for å møte ei venninne på kafé hvor vi tok en deilig kopp med Kaffe Americano og noe og spise. Gikk oss en halvtimes tur, og fikk gjort noe fornuftig også.
Dro hjem til min kjære for å spise middag, og dro ut igjen for å besøke ei venninne.
Ble en skikkelig jentekveld med jordbær- og bringebærsmoothie, fnising, betroelser og Buzz.
En flott dag jeg har bestemt meg for å ha flere av fremover.
Syntes Lasse og jeg fikk avsluttet helgen ganske fint også med 2 timers lang gåtur med barnevogn og 2 hunder, middag på Lierkroa, kaffe med svigers og rundstykkebaking til kveld.
Jeg har BARE gjort ting JEG har hatt lyst til denne helgen.
JA TAKK til flere sånne helger!!
Jeg er herved ikke klar for barn, flere økonomiske forpliktelser eller helgjobber.

Hjertlig hilsen



2 kommentarer:

Sarah sa...

hej jeanette!
Hoppas allt är bra med er båda!
Är inne och läser din blogg så ofta jag hinner!;) Men har jag missat något?? barnvagn?! Blir ju lite nyfiken! massa kramar sarah

Stine sa...

satt utrolig stor pris på at du dro med deg barna mine ut på tur på søndagen, så hu mor fikk slappet av litt! Love you :) er innom bloggen din stadig vekk, og liker den :) det er ikke så altfor ofte du skriver inn her da, din travle frøken. Ringer deg i løpet av helgen jeg

Related Posts with Thumbnails