søndag 14. mars 2010

Aaah.. Jeg nyter livet!!
Endelig frisk som en fisk igjen, og livet er atter en gang sånn som det burde :)
Årets første bikini er kjøpt inn.
7 kg er borte.
3 nye kjoler, i den allerde alt for store samlingen, er i hus.
Ansiktet har fått en frisk farge, og mineralpudderet er pakket bort.
2 par nye solbriller er allerede i bruk.
Gåturene har blitt lengre, og hyppigere.
Hagemøblene er ryddet ut.
Det er ingen tvil om at våren er på vei, og at jeg nyter det!!
Jeg har det knallbra, og den gode, positvie følelsen gir meg energi og lyst til å gjøre alt rundt meg enda bedre, om mulig.
Jeg gleder meg til å dra på jobb.
Jeg gleder meg til å komme hjem til Lasse og pus.
Jeg gleder meg til å møte venninner.
Jeg gleder meg til å trene.
Jeg gleder meg til å gå ut i solen.
Jeg gleder meg til å lage deilige jordbær- og bringebærsmoothies.
Jeg gleder meg til 1 1/2 uke påskeferie.
JEG GLEDER MEG OVER LIVET!!

Hjerlig hilsen

2 kommentarer:

Sandra sa...

For et HERLIG innlegg!
Så godt å høre at du har det så flott! :-D

Hege sa...

Jaaaa! Jeg ble såååå glad av å lese innlegget! Send gjerne litt god energi hit også.. Og mer enn gjerne oppskrifta på kg på minussiden! Her går kg nemlig bare oppover og oppover ;-)
Gleder meg til å se deg neste gang <3

Related Posts with Thumbnails