mandag 1. mars 2010

Lillepus ligger og koser seg etter å ha gått tur.
For ja, han har vært med Lasse og meg ut for å gå en tur.
Vi gikk en halvtimes tid bortover jernbarelinja, og han fulgte etter oss hele veien.
Veldig gøy, spesiellt siden han aldri har vært på andre siden av den svarte tunnelen som ligger 50 meter fra huset vårt.
Han svarer oss når vi roper på han, og henger med.
Jeg ble litt overrasket også da han kom og koste med oss når vi stoppet, og jeg fikk ta han opp og kose med han mens jeg gikk.
Han har nemlig vært litt skeptisk til mennesker ute, akkurat som andre katter.
Inne er han jo veldig trygg, men det er noe med instinktene som blir forsterket ute.
Men det har var jo virkelig en tillitserklæring.
Kanskje jeg slippe å gå tur alene fremover nå da :)


Hjertlig hilsen


1 kommentarer:

Unknown sa...

Så koslig og høre om lillepus,han er jo bare så god.

Related Posts with Thumbnails