mandag 14. desember 2009

Siste arbeidsdag og smaken av jul :)

I dag var det den siste arbeidsdagen før en 3 uker med juleferie!! :D
Deiiiiliiig!!!!
Dette måtte jo så klart feires, så til middag ble det deilig julemat.
Hjemmelagde medisterkaker, julepølse, surkål og poterer.
Ribba får vente til det er ordentlig jul så vi ikke blir lei :P
Og til dessert ble det selvfølgelig riskrem :)
Og det smakte nyyyydelig!!
Siden ikke Lasse kan fortelle dere om hvor fantastisk flink jeg er til å lage mat, så må jeg jo skryte av meg selv!! :P Hehe..

Vi fikk også gjort unna enda flere julegaver på Gulskogen-senteret, så nå har panikken sluppet taket.
And guess what.. Jeg reiser om 2 dager!!!
Nå har jeg funnet frem bikinien og en god bok, så nå er jeg klaaar!!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails