mandag 16. november 2009

Nok en fin helg :)

Denne helgen skulle i utgangspunktet bare bestå av jobbing, men det viste seg at helgen skulle fylles med andre fine stunder.
Helgen startet ganske fint da Sandra kom til meg på formiddagen på fredag.
Gode, gode Sandra som jeg aldri kommer til å miste <3
Vi har vært som tuppen og lillemor siden Sandra flyttet til Lier på barneskolen.
Vi har vært gjennom så enormt mye sammen på både godt og vondt, og vennskapet vårt har også betått etter at Sandra flyttet til Bergen for noen år siden og stiftet en familie der.
Dere skjønner sikkert hva jeg mener når jeg sier at Sandra er en av de vennene som man kan parte sjelden med men likevel er alt som før når man møtes.
Jeg bakte sjokoldeboller kvelden i forveien, så vi koste oss med det og kakao.
Og jammen klarte vi å dytte ned 2 oster, en pakke Ritch og en boks med druer (!!!).
Det var en god start på dagen, og jeg tok med meg den gode følelsen videre når jeg skulle på jobb på kinoen.
Og ja, det resulterte i en fantastisk fin dag på jobb.
Jeg storkoste meg mine herlig kollegaer, og hadde det virkelig gøy.
Kvelden ble avsluttet med å se premieren på "2012" sammen med Lasse.
~¤~
Jeg skulle jobb på lørdag også, men kort fortalt så ble jeg dårlig og måtte bli hjemme.
Uttpå dagen kom formen seg, og det ble både shopping og kaffe hos mamma <3>
På kvelden dro jeg til Line på vors sammen med Siri, Ann Mikala og Sandra.
Line og Sandra hadde laget nydelig middag, og det ble en koselig og morsom kveld.
Det beste er ofte å være få på vors merker jeg.
Det er da de gode samtalene, intime betroelser og de råeste dansemoovsa kommer frem :)
Jeg drakk ikke denne kvelden, og ble sjåfør til byen.
Vi fikk rista oss godt på dansegulvet, og det var kjempegøy!!
Ihvertfall den første timen..
For når man er edru på byen ser man ALT man ikke legger merke til ellers.
Og ikke er det noe hyggelig med fremmede menn som gnir seg opp etter deg når man prøver å ha det gøy med venninner heller.
Så med andre ord: jeg ga meg mens leken var god, og reiste hjem kl.02.
~¤~
På søndag brukte både Lasse og jeg dagen på å stulle rundt i huset.
Vi spiste en nyyydelig frokost sammen, og det var en ekstra lun og koselig stemning i huset denne dagen.
Vi hadde nemlig bedt foreldrene til Lasse og mamma på risgrøt.
Og det gjør noe med stemninga når man går rundt og gleder seg, forbereder huset og middagen til det kommer gjester.
Det ble utrolig hyggelig kveld med deilig grøt, gløgg og pepperkaker til dessert og ikke minst gode samtaler.
Legger ved noen bilder av borddekningen før gjestene kom..
~¤~










0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails