mandag 19. oktober 2009

Tiden flyr

Som jeg har nevnt før: om det ikke kommer noen oppdateringer her, så betyr det at det skjer mye.
Det er jo klart at det er i de periodene jeg burde dele alt med dere, men det blir det dessverre ikke tid til :(

Men her er noen av de hyggelige tingene som har fylt de siste 5 dagene mine:
Jobb i barnehagen. Trening 3 ganger i uka. Besøkt Heidi. Bakte deilige horn med skinke og ost. Noen timer med husarbeid. Besøk av mamma/ kosekveld med vafler. Jobb på kinoen. Kino med Lasse. Søndagsbesøk av familien til Lasse. Bursdagsselskap for min kusine på 12.

Dagene har gått litt i ett, og i de få men rolige stundene har jeg brukt til å tenke.
Jeg har i grunn tenkt mye.
Gått litt inn i meg selv for å finne ut hva jeg vil med livet.
Hva liker jeg å gjøre, og hva vil jeg fylle tiden med?
Jeg, som mange andre, føler at mange av valgene mine blir tatt fordi det forventes av meg.
Så nå om dagen prøver jeg å sortere ut hva jeg vil og ikke vil.
Har valgt å ikke dele tankene med noen enda, siden jeg ikke ønsker å bli påvirket av andre.
Ikke engang mamma eller Lasse får noe å si denne gangen.
Men så fort jeg har blitt enig med meg selv så skal jeg selvfølgelig dele det med dere også :)
Så nå kan dere få lov til å vente i spenning :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails