søndag 11. oktober 2009

En innholdsrik helg :)

Fredagen startet med en skikkelig treningsøkt på Moov.
Jeg har begynt med et nytt styrketreningsprogram, og kjenner at jeg bruker muskler jeg hadde glemt fantes. Kjenner veldig godt og ømt på samme tid.
Denne dagen fikk pus komme ut og snuse for første gang også.
Det en kort tur, for han syntes nok det var litt skummelt og kaldt.
Men det blir nok veldig deilig for både han og oss når han kan tilbringe formiddagene ute.
Uttpå dagen dro mamma og jeg på kafé for å kose oss med en kopp kaffe og noe godt å spise.
Finnes ikke noe bedre menneske å prate med en mamma!!
Mulig det er fordi vi er så like :)
Turen gikk videre med tog til Tønsberg sammen med Heidi.
Vi tok med oss hver vår vinflaske og skulle besøke Simon som nettopp har fått seg ny leilighet.
Kvelden var så koselig og toget gikk så tidlig hjem igjen, så vi bestemte oss for å bli over til dagen etter.
Det er lenge siden jeg har tatt et så impulsivt overnattingsbesøk, og det var utrolig koselig.
Måtte jo bare gni av sminken med det vi fant, skylle munnen med tannkrem og ligge på madrasser på gulvet. Nesten som da vi var små :)

Mye av lørdagen gikk med i Tønsberg, og kl.13 hentet Lasse meg på togstasjonen.
Det ble en liten tur innom Drammen for å handle mat og polvarer, før vi dro hjem og lagde middag.
Vi dyttet i oss alt for mye lasagne, og sovnet på hver vår sofa før vi hadde rukket å rydde av bordet! Hehe.. Snakk om latsabber :P
Etter ca 1 1/2 søvn bråvåknet vi og måtte bokstavlig talt kaste oss i dusjen.
Vi hadde jo nesten glemt at vi skulle i bursdagsfest!!!
Adnan skulle ha bursdagsfest i Asker, og vorspielet ble hos Stine og Svein.
Jeg valgte å kjøre for jeg følte meg uggen etter dagen i forveien og alt for mye middag.
Noe som viste seg å være midt i blinken :)
For på vors var det bare herlige mennsker jeg storkoste meg med, selv uten alkohol.
Og rett før klokken ble tolv bestemte Alek, Lasse, Thomas og jeg oss for å dra til Alek å spille før byen.
Han har nemlig 2 spilleautomater i stua, og det var sååå gøy å spille igjen!!
Alek hadde fylt opp maskinene med rundt 10.000,- så vi trengte ikke å bekymre oss for pengene. Digg!!
Men vi kom oss ihvertfall ut på byen i Asker etterhvert, men det ble ikke lange kvelden.
Vi hilste rundt på folk, Lasse tok en øl, vi spiste nattmat også dro vi hjem kl.01:30 :P Hahaha..
Men det var godt å komme tidlig i seng etter lite søvn natten før.

søndag sov vi leeenge, og ble vekt av skjønne svigerforeldre som ba oss på middag over telefon :)
Perfekt start på en søndag spør du meg!!
Så fra kl.14 til kl.17 klarte vi å dytte i oss kjeks og kaffe, deilig middag, semulepudding, og eplekake!! Eneste løsning på etegildet ble rett og slett å dra hjem igjen :P Hehe..
Og resten av kvelden har vi faktisk bare kost oss hjemme :)
Selv har jeg planlagt ukens middager og treningsøkter.
Jeg gleeeder meg til morgendagen som vil inneholde blandt annet trening, lesing, besøk av pappa, deilig grønnsakssuppe og besøk av Heidi :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails